Андрій Миляник, заступник директора Львівського регіонального центру оцінки якості освіти, наголосив на ключовій проблемі, що впливає на успішність українських школярів з математики, — погане розуміння прочитаного.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВ інтерв'ю Новій українській школі він пояснив, що багато учнів мають труднощі з математичними завданнями, оскільки не до кінця розуміють умови завдання, багато в чому через недостатні навички читання.
Він наголосив, що коли діти читають вдумливо та з розумінням, вони краще розуміють, про що йдеться у завданні, і можуть правильно його вирішити. Однак без цієї основної навички учні стикаються з труднощами не тільки в математиці, а й з інших предметів.
Вплив дистанційного навчання під час пандемії ще більше посилив ці проблеми. Воно призвело до зниження мотивації учнів та погіршило їхню здатність до вдумливого читання, що стало особливо помітно в ранній освіті.
Слабке розуміння прочитаного на початковому рівні має довгострокові наслідки, оскільки воно заважає учням вирішувати складніші завдання у старшій школі.
Математика, побудована на взаємозалежних темах, особливо складна, оскільки прогалини у розумінні однієї концепції можуть перешкодити вивченню наступного матеріалу. Це створює цикл труднощів, які можуть зберігатися протягом усього навчання.
Читайте також:
Зимові канікули "дублювали": коли та на скільки школи відправлять дітей додому
Поголовний контроль та перевірки дітей у школах: як відреагують батьки на такий поворот