Андрій Миляник, заступник директора Львівського регіонального центру оцінки якості освіти, наголосив на ключовій проблемі, що впливає на успішність українських школярів з математики, — погане розуміння прочитаного.

В інтерв'ю Новій українській школі він пояснив, що багато учнів мають труднощі з математичними завданнями, оскільки не до кінця розуміють умови завдання, багато в чому через недостатні навички читання.

Він наголосив, що коли діти читають вдумливо та з розумінням, вони краще розуміють, про що йдеться у завданні, і можуть правильно його вирішити. Однак без цієї основної навички учні стикаються з труднощами не тільки в математиці, а й з інших предметів.

Школа
Школа

Вплив дистанційного навчання під час пандемії ще більше посилив ці проблеми. Воно призвело до зниження мотивації учнів та погіршило їхню здатність до вдумливого читання, що стало особливо помітно в ранній освіті.

Слабке розуміння прочитаного на початковому рівні має довгострокові наслідки, оскільки воно заважає учням вирішувати складніші завдання у старшій школі.

Математика, побудована на взаємозалежних темах, особливо складна, оскільки прогалини у розумінні однієї концепції можуть перешкодити вивченню наступного матеріалу. Це створює цикл труднощів, які можуть зберігатися протягом усього навчання.

Читайте також:

Зимові канікули "дублювали": коли та на скільки школи відправлять дітей додому

Поголовний контроль та перевірки дітей у школах: як відреагують батьки на такий поворот

Школи кардинально змінюють освіту: на дітей чекає нова ера