Нещодавній випадок за участю Ощадбанку в Україні викликав занепокоєння після того, як зарплатну картку клієнта було несподівано заблоковано.

Згідно з оглядом, на фінансовому сайті «Мінфін», клієнт повідомив, що блокування було викликане нібито підозрілим грошовим переказом, поміченим як потенційно несанкціонований. Однак людина просто отримала свою зарплату на картку.

Чоловіку повідомили про це лише після того, як він зв'язався з банком, що хтось поскаржився, що переказ був зроблений нібито без його відома. В результаті банк заблокував доступ до всіх коштів на карті, не повідомивши власника картки та не спробувавши спочатку прояснити ситуацію.

Ощадбанк
Ощадбанк

Ця ситуація викликала розчарування, оскільки клієнт висловив побоювання, що будь-хто може зіткнутися із блокуванням своєї карти Ощада.

Він припустив, що будь-яка людина може надіслати незначний платіж на рахунок іншої людини, подати скаргу та заморозити картку одержувача без належного розслідування.

Цей інцидент підкреслює потенційні вразливості у банківських протоколах та порушує питання щодо заходів захисту прав споживачів, викликаючи дискусії про те, як українські банки справляються з передбачуваними несанкціонованими переказами та безпекою рахунків клієнтів.

Скарга на Ощад: скрін з Мінфіну
Скарга на Ощад: скрін з Мінфіну

Читайте також:

Стосується всіх, у кого є банківська карта: можуть заблокувати кожного – ПриватБанк попередив

Нові правила переказу грошей: чим здивують банки

Тотальний контроль українців: банки почнуть "зливати" дані про грошові операції